Alertinstellingen aanpassen

De automatische alertinstellingen zijn aan te passen naar uw voorkeur.

U kunt uw voorkeur aangeven voor alertinstellingen:

  • via “Mijn NHGDoc”
  • in het NHGDoc alert
In “Mijn NHGDoc” klikt u op “alertinstellingen”. Op deze pagina kunt u:

  • Kiezen vanaf welk prioriteitsniveau u adviezen wilt ontvangen (gele NHGDoc knop). Standaardinstelling vanaf 1 januari is prioriteitsniveau “hoog”. Wilt u de oude instellingen behouden? Kies dan voor prioriteitsniveau “laag”.
  • Kiezen of u voor bepaalde NHGDoc domeinen wel of geen adviezen wilt ontvangen. Door op het icoon voor het NHGDoc domein te klikken kunt u dit ook per onderdeel ” dossier, beleid, medicatie ” instellen. Het instellen doet u door op de AAN/UIT button te klikken en vervolgens de wijzigingen op te slaan. De instellingen gemaakt op deze pagina gelden als de standaardinstelling voor alle patiënten waar u geen patiëntspecifieke acties bestaan.

Reset-instellingen
Als u op de link “Reset-instellingen” klikt, kunt u alle eerder gemaakte (actieregel)instellingen voor dit domein terugzetten naar de standaard. Dit houdt in dat de alertering voor dat NHGDoc domein voor alle patiënten weer op “aan” staat, op het prioriteitsniveau dat u heeft aangegeven.

Rechtsboven in het NHGDoc alert ziet u een tandwiel-icoon. Als u hierop klikt, verschijnt er een tekstblok in het NHGDoc advies. Met de AAN/UIT knop kunt u de adviezen voor dit NHGDoc domein voor deze patiënt aan- of uitzetten.

aandeslag-functionaliteiten-alertinstellingenaanpassen-inhetalert
In een advies kunt u aan de “uitgegrijsde” tab zien, dat u de alertering op een domein heeft uitgezet. Heeft u een domein uitgezet voor uw patiënt, maar bent u toch nieuwsgierig wat voor informatie NHGDoc heeft? klik dan op de “uitgegrijsde” tab en u kunt het advies alsnog lezen.